גודל גופן

תוצאות חיפוש

רותם שלאוזר תם

רותם שלאוזר

מנחה לדמיון מודרך, מנחה לתזונה טבעית, מנחה בתוכנית נטורופתיה
רותם שלאוזר תם

קצת עליי

תפקיד

מנחה

גיל

46

מזל

גדי

מנחה במכללה

3 שנים

ניסיון בתחום

18 שנים

כמה מילים ממני

נעים להכיר, שמי רותם שלאוזר, ילידת 1978, מטפלת רב תחומית בקליניקה פרטית משנת 2005, מנחת קבוצות, נטורופתית, מאסטר לנלפ, מתמחה בעבודה עם דמיון מודרך, מומחית לשיאצו, פרחי באך, הילינג ועוד.
כשהתחלתי את המסע הזה בגיל צעיר למדיי (25) , הבנתי שזו כריתת ברית לחיים אחרים, חיים של למידה, של הסתכלות פנימית תמידית, של חקירה והתבוננות, של הרחבת גבולות העצמי, שיפור מערכות יחסים, קודם כל ביני לביני ואז ביני לבין העולם. הבנתי ששום דבר לא נראה אחרת כשיש את מתנת המודעות, הבחנתי איך מרגע לרגע הנוכחות שלי משתנה ויש תחושה חדשה שהיא לקיחת אחריות על חיי ועל המסע שלי, על כל אוצרותיו נפתוליו.
אחרי הרבה שנים של הליכה בדרך הזו, צבירת ניסיון בקליניקה, הורות לחמישה, יוזמות שהוצאתי לפועל, הרגשתי שהגיע הזמן להעביר הלאה את המתנות האלה. עבורי זו שליחות עצומה, להכשיר מטפלים ומטפלות, לעזור לסטודנטים לעבור את המסע שלהם פנימה, לגלות את הייעוד האישי שלהם, את טביעת האצבע הייחודית שלהם ואז להאיר את האור הייחודי הזה החוצה.
את הדרך הזו אנחנו עושים יחד כקבוצה, אי אפשר לתאר במילים את הכוח שיש לביחד, לכל קבוצה ישות ייחודית משלה וזה תמיד מרתק לגלות כמה ההרכב האנושי שלה מדויק ומצמיח.
מוזמנים לעלות איתי לרכבת, לעבור קרון קרון בקצב שלכם, לפעמים לנוח בתוכה ולפעמים לנוע קדימה לעבר עתיד שלם יותר, מבחינתי היעד הוא הדרך, הדרך חזרה לעצמנו. להיות טובים לעצמנו ורק כך נוכל להיות ממש טובים עבור אחרים.

שאלו אותי שאלה

תעודות

לפגישת ייעוץ והכוונה אישית