גודל גופן

תוצאות חיפוש

ד

ד"ר מיכל נחמיאס

מנחה ליחסי מטפל מטופל
ד

קצת עליי

תפקיד

מנחה קורס יחסי מטפל מטופל

גיל

57

מזל

טלה

מרצה במכללה

שנה ראשונה

בתחום פסיכותרפיה

20 שנים

ניסיון לימודי

30 שנים

כמה מילים ממני

כמטפלת זוגית ופסיכותרפיסטית תמיד עניין אותי לחקור וללמוד על יחסים: יחסים בנינו לבין עצמינו, בנינו לבין האחר\בן או בת הזוג, ובנינו לבין הסביבה. תחשבו , מרגע שתינוק מגיח לעולם, הוא כבר חלק ממערכת יחסים אם-תינוק. זה לא מקרי, שהרי יחסים אלה עונים על צרכי ההישרדות, הגדילה וההתפתחות שלו. לאורך כל חיינו שאלת היחסים מלווה אותנו ומשפיעה על רגשותינו, מחשבותינו והתנהגותנו.
שאלתי את עצמי לא פעם איך זה שיחסים יכולים להיות מקור של שמחה ונחת אצל אדם אחד ולעומת זאת, יחסים יכולים להיות מקור לכאב וסבל מתמשך אצל אדם אחר, גם אם הוא בעל מקצוע מכובד, מרוויח טוב, ובחר לחיות בזוגיות.? מה נמצא שם בבסיס היחסים שמשפיע על איכות מערכות היחסים שלנו ?
גם כמטפלים מתקיימים יחסים בין מטפל למטופל ולא משנה אם מדובר בשיאצו, רפלקסולוגיה, דמיון מודרך או פסיכותרפיה גופנית. כיצד מתפתחים יחסים מסוימים עם מטופל אחד ויחסים אחרים עם מטופל אחר? מה משפיע על היחסים? איזה קשר יש לכך על המשך הטיפול ואיכותו?
בואו ללמוד , לחוות ולחקור יחד שאלות אלו ועוד , להקשיב ולהתבונן פנימה מעמדה מודעת על יחסים – עם עצמיכם ועם האחר וכמובן עם המטופלים שלכם. תוכלו לאפשר לעצמיכם חיבור למהות הפנימית שבכם ולקצור מרחבים של צמיחה, חופש והתפתחות .

שאלו אותי שאלה

תעודות

המלצות

הקורסים שאני מלמד

https://bespirit.co.il/wp-content/uploads/2023/04/לצמוח.png

יחסי מטפל מטופל

לפגישת ייעוץ והכוונה אישית