גודל גופן

תוצאות חיפוש

קורס יוגה תרפיה – הכשרת מטפלים ביוגה

731 שעות אקדמיות | 62 שבועות

למידע נוסף

קורס יוגה תרפיה – הכשרת מטפלים ביוגה

ממורה ליוגה למטפל ביוגה
הכשרת מנחים‌ ותרפיסטים‌ ביוגה בגישה הוליסטית ותמיכה בתהליך הצמיחה האישי.

    טיפול יוגה תראפיה

    על התכנית בקצרה

    תכנית הכשרה דו-שנתית המסמיכה מטפלי יוגה בגישה הוליסטית ומעמיקה בכוחה של היוגה בתמיכה בנושאים נפשיים ובקשרים בין עבודה גופנית, מנטלית ורגשית בתרגול יוגה.

    הקורס מקנה כלים‌ מקצועיים‌ לבניית תרגול יוגה ואורח חיים‌ בריא, תומך ומותאם‌ באופן‌ אישי וספציפי לצרכים‌ המדויקים‌ של כל אחד מהתלמידים‌ הפוטנציאלים‌, הן‌ בתרגולים‌ קבוצתיים‌ והן‌ בתרגולים‌ אישיים‌. בצד ההקפדה על הצד הפיזי ועל הצדדים‌ הרגשיים‌.

    הלימודים מיועדים למורי יוגה מוסמכים המחפשים ליישם את כלי היוגה במקרים של בריאות לקויה במטרה להיטיב, לתמוך ולתת מענה לבעיות שונות. יוגה תרפיה תעזור בשיקום, חיזוק וגמישות הגוף ותאפשר מרחב לריפוי מגוון רחב של בעיות פיזיות, רגשיות ומנטליות.

     

    קצת פרטים יבשים

    • 62 שבועות

    • 731 שעות לימוד

    • 1 מנחים

    https://bespirit.co.il/wp-content/uploads/2023/03/20180305_160118-Tamar-aaa.jpg
    תמר מרנין
    עוד על המרצה
    תפקיד
    מנחה
    גיל
    57
    מזל
    סרטן
    בתחום היוגה
    30 שנים
    עוסקת בהוראת יוגה, תרפיה ביוגה ומלמדת קורסים שונים בתחום היוגה למעלה משלושים שנה. מנחה קורסים להכשרת מורים ליוגה למעלה מעשור. מהתלמידים הוותיקים של א.ג מוהן ואינדרה מוהן, מקימי ארגון סווסטה יוגה ואיורוודה. בנוסף תמר כיהנה כיו"ר ארגון מורי היוגה בישראל.

    להקשיב. להתרגש. להתחבר

    "….התהליך האישי שאתה עובר תוך כדי לימודים, הוא מרכז העניין…" תמר מרנין מנחת התכנית להכשרת מטפלים ביוגה תרפיה

    בוגרים ממליצים על הקורס

    אדווה הולר
    • מחזור ()
    • קורס יוגה תרפיה – הכשרת מטפלים ביוגה

    כמה מילים על חווית הלימוד שלי בלימודי יוגה תרפיה עם תמר מרנין: הלימודים עם תמר לא מתחילים ומסתיימים במכללה, וגם לא על מזרן היוגה, הם מלווים אותי כתלמידה שלה בחיי היומיום. תכנית הלימודים בנויה כך שהידע והניסיון נבנים בהדרגתיות לכדי הבנה עמוקה של הנושאים על כל הרבדים שלהם. מעבר לתוכן הלימודי עצמו, תמר תמכה בי בהתחלת דרכי כמורה וממשיכה לתמוך בי לאורך הדרך באהבה גדולה.

    רון צבאן
    • מחזור ()
    • קורס יוגה תרפיה – הכשרת מטפלים ביוגה
    גיא וייסברג
    • מחזור ()
    • קורס יוגה תרפיה – הכשרת מטפלים ביוגה

    לפגישת ייעוץ והכוונה אישית

    זה הזמן לעשות צעד בדרך ליעד!

      אדווה הולר
      • מחזור ()
      • קורס יוגה תרפיה – הכשרת מטפלים ביוגה

      כמה מילים על חווית הלימוד שלי בלימודי יוגה תרפיה עם תמר מרנין: הלימודים עם תמר לא מתחילים ומסתיימים במכללה, וגם לא על מזרן היוגה, הם מלווים אותי כתלמידה שלה בחיי היומיום. תכנית הלימודים בנויה כך שהידע והניסיון נבנים בהדרגתיות לכדי הבנה עמוקה של הנושאים על כל הרבדים שלהם. מעבר לתוכן הלימודי עצמו, תמר תמכה בי בהתחלת דרכי כמורה וממשיכה לתמוך בי לאורך הדרך באהבה גדולה.

      רון צבאן
      • מחזור ()
      • קורס יוגה תרפיה – הכשרת מטפלים ביוגה
      גיא וייסברג
      • מחזור ()
      • קורס יוגה תרפיה – הכשרת מטפלים ביוגה

      מה זה יוגה תרפיה?

      ראיית השלם הינה עקרון ליבה מנחה בטיפול יוגה תרפיה. כל סוג של פגיעה יוצר ניתוק. ברמה הפיזית והאנרגטית, החלק הפגוע או הכאוב שואב את תשומת הלב ובמקרים רבים נוצרת תחושת נפרדות וניתוק בין החלק הפגוע לשאר הגוף. ברמה הרגשית, התמודדות עם מחלה או לקות עלולה ליצור ניתוק חברתי, בידוד ובדידות, תחושת חוסר ערך ובטחון עצמי ירוד.
      יוגה טיפולית כאמנות של חיבור, מאפשרת חוויה ישירה רב ממדית של השלם. ברובד הפיזי יוגה מעירה ומחזקת את מערכות הגוף ויוצרת ביניהן שיח ותקשורת.

      ברובד הרגשי מנטאלי – יוגה תרפיה משקיטה את סערת המחשבות ומאפשרת התבוננות ניטראלית, חומלת, על כל מה שיש. ברובד האנרגטי – היוגה מאפשרת תחושה של זרימה מחברת של נשימה, של אינפורמציה עצבית והורמונאלית ושל פראנה.

      יוגה תרפיה - תכנית הלימודים

      בטיפול‌ ‌יוגה‌, ‌כמו‌ ‌בהוראת‌ ‌יוגה‌, ‌המשאב‌ ‌העיקרי‌ ‌הוא‌ ‌התרגול‌ ‌האישי. ‌בקורס‌ ‌נעמיק,‌ ‌נחדד‌ ונדייק‌ ‌את‌ ‌התרגול‌ ‌האיש‌י ואת הבנת‌ הפסיכולוגיה‌ ‌העומדת‌ ‌מאחורי‌ ‌היוגה.‌ נתייחס‌ ‌לדרכים‌ ‌השונות‌ ‌להשריש‌ ‌שינוי.‌ ‌ ‌

      נתייחס ‌ל‌בעיות גופניות, פיזיולוגיות ומצבי‌ ‌נפש‌ ‌שונים‌. ‌נחשף‌ ‌לכלים‌ ‌שונים‌ ‌מעולם‌ ‌היוגה‌ ‌המאפשרים‌ ‌שינוי,‌ ‌הכלה‌ ‌וביטחון.‌ ‌במהלך הקורס יושם דגש על סופרוויז'ן בתהליך הטיפולי והדרכה כיצד להעמיק ולחקור באופן אישי בנושא ההתמחות.

      בשנה הראשונה – נעסוק בהעמקת התרגול ובהשלכות הרבות של העמקה זו על איכות ההוראה של המורה ליוגה ובתרגול המעשי. נכיר וניתן מענה לפתולוגיות שונות באמצעות תרגול היוגה, נלמד ונחקור את החלקים העמוקים והמתקדמים של הפילוסופיה והפסיכולוגיה של היוגה ונחשף למבואות לתרפיה ביוגה ואיור וודה (הרפואה ההודית העתיקה).

      ‌בשנה השנייה – נתמקד בכוחה של יוגה בתמיכה בנושאים נפשיים ובקשרים בין עבודה גופנית, מנטלית ורגשית בתרגול יוגה. נרחיב את ארגז הכלים של המטפל ביוגה. נדייק מהו טיפול יוגה ומה לא טיפול יוגה. .

      תעודות

      למסיימים בהצלחה את התכנית הדו-שנתית תוענק

      ‘תעודת מטפל/ת ביוגה תרפיה’

      מטעם מכללת כרכור

      תעודת סיום תרפיה ביוגה

      תעסוקה בתחום

      התלמידים בתכנית הכשרת מטפלים ביוגה, נחשפים ‌לכלים‌ ‌שונים‌ ‌ ומגוונים מעולם‌ ‌היוגה‌ ‌המאפשרים‌ ‌שינוי,‌ ‌הכלה‌ ‌וביטחון.‌ ‌במהלך הקורס יושם דגש על סופרוויז'ן בתהליך הטיפולי  והדרכה כיצד להעמיק ולחקור באופן אישי בנושא ההתמחות , כל אלה מכשירים אותם להיות מטפלים מקצועיים ומבוקשים מהשורה הראשונה.

      התלמידים יוכלו להשתלב במרכזי יוגה כמטפלים ביוגה, במרכזי טפול והבראה הוליסטיים ובקליניקות פרטיות.

       

      היקף תכנית הלימודים

      שעות לימוד:
      בשנה ראשונה: 368 שעות אקדמיות ועוד  90 שעות סטאז.
      בשנה שניה: 193 שעות אקמיות ועוד 80 שעות סטאז.

      מס'  מפגשים: 31 מפגשים בכל שנה עם מנחת הקורס  ועוד מפגשים אקדמים משלימים.

      נושאי הלימוד

      התלמידים בתכנית הלימודים של הכשרת מטפלים ביוגה

      יוגה תרפיה לימודים - נושאי הלימוד - שנה א'

      הפילוסופיה של היוגה לימוד מתוך הטקסטים

      אסנות (תנוחות)

      תנוחות הפוכות, יכולת הפשטה של אסאנות מורכבות, בניית תירגולים מותאמים אישית תוך התבוננות והערכה של צרכי המתרגל, שילוב עבודה מנטלית בזמן תרגול האסנות.

      אנטומיה פונקציונלית לתרגול היוגה

      יסודות באנטומיה הרלוונטים לתרגול היוגה.

      פראניאמה (שינוי תבנית הנשימה בתנוחה נוחה)

      שילוב טכניקות של קול, מנטרה ובנדות בתרגול, השרשת והעמקת התרגול ופראניאמה ותרפיה ביוגה.

      מדיטציה

      דרכים להשרשת המדיטציה כחלק מהיום יום, מדיטציה ודמיון מודרך.

      הוראה, הנחייה ובניית תרגול

      בניית תרגולים אישיים וקבוצתיים, ההבדלים בין שיעור אישי, שיעור בקבוצה קטנה ושיעורים בקבוצות גדולות ותמיכה בתחילת הדרך כמטפלים ביוגה.

      התבוננות ואבחון

      על מה להתבונן? איך להתבונן? מתי להתבונן? מודלים שונים לאבחון: המרכיבים בהם עוסקת תרפיה ביוגה, מודל הקושות, על דרך השלילה ועוד.

      מערכי תרגול מותאמים אישית

      ההשפעות המנטלית של התרגול וכיצד נעשה בהם מניפולציות עפ"י הצורך, הכאב ככלי וכמכשול: סוגי דיאלוג עם הכאב, בניית תרגול לבעיות מבניות שונות: בירכיים, צוואר, גב, כתפיים ועוד, הגישה לטיפול בבעיות תפקודיות: אסטמה, לחץ דם גבוה, עצירות ועוד, מבוא לבעיות מנטליות: דיכאון, חרדה, כעס ועבודה עם קשישים.

      בריאות האישה

      בעיות מחזור, גיל המעבר, הריון ולידה: לפני ואחרי.

      קורס אנטומיה ופיזיולוגיה

      קורס יחסי מטפל מטופל

      יוגה תרפיה לימודים - נושאי הלימוד - שנה ב'

      כלים‌ ‌שונים‌ ‌בטיפול‌ ‌ביוגה‌ ‌בגישה‌ ‌הוליסטית‌‌

      מודעות,‌ ‌דיאלוג‌ ‌פנימי,‌ ‌איזון רגשי,‌ ‌תנועה‌ ‌נכונה,‌ ‌נשימה,‌ ‌אורח‌ ‌חיים,‌ ‌ביטחון,‌ ‌העצמה,‌ ‌הרפייה,‌ ‌מערכות‌ ‌יחסים,‌ ‌שפה,‌ ‌מגע,‌ ‌משמעות,‌ ‌התפתחות‌ ‌רוחנית,‌ ‌אומנות, אחריות אישית, דיאלוג פנימי, ‌אינטרוספציה‌ ‌ופרופריוספציה, התחברות לאחר, חיבור לתחושות הגוף, העצמה אישית ואמונה.

      מאפיינים כלליים של פתולוגיות שונות בתחום הנפש

      חרדה‌‌,‌ ‌מתח,‌ ‌דיכאון וטראומה. עוצמות היוגה בעבודה רגשית והתנסויות בבניית תרגול למצבים שונים.

      מושגים מעולם היוגה וכיצד ליישמם במפגש טיפולי

      גונות,‌ ‌מנטרות ועוגנים מנטליים, מעגל ההתניה, מעגל האמון, ארבעת הלכי הרוח ואמונה, עקרונות ללקיחת החלטה.

      כלים ליצירת שינוי

      בניית‌ ‌יומן,‌ ‌מוטיבציה, ערכים‌ ‌אישיים,‌ ‌התאמה ודיוק, צעדים‌ ‌קטנים,‌ ‌מערכת‌ ‌תמיכה, אפיגנטיקה ואומנות ההאטה.‌

      מגע

      עבודה במגע, אתיקה במגע.

      הוראה

      העשרת טכניקות בהוראה, אתיקה, כיצד לנהל מעקב אחרי מטופל.

      מעגל‌ים שונים מעולם הטבע, היוגה וגישות טיפוליות נוספות המאפשרות בסיס להבנה, הכלה וטיפול

      מעגלי הטבע, מעגל הנשימה, מעגל התנועה, מעגלי המחשבה, מעגל האמונה, מעגל התפתחות, מעגל העשייה בגשטאלט ועוד.

      דרך הגוף

      תנועת המחשבה לעומת תנועת התחושות הגופניות, תבניות תנועתיות ותנוחות שאומצו עם השנים. דרכים לארגון מחדש של הגוף, השפעות שפת הגוף על הרגש, עקרונות בתנועה התפתחותית.

      התייחסות לתיאוריות עכשוויות הקשורות בפיזיולוגיה של הגוף המתרחשת בעת תרגול היוגה

      עבודתו של פיטר לוין, התאוריה הפולי וגאלית, HRV ועוד.

      קורס פתולוגיה

      תעודות

      למסיימים בהצלחה את התכנית הדו-שנתית תוענק

      ‘תעודת מטפל/ת ביוגה תרפיה’

      מטעם מכללת כרכור

      תעסוקה בתחום

      התלמידים בתכנית הכשרת מטפלים ביוגה, נחשפים ‌לכלים‌ ‌שונים‌ ‌ ומגוונים מעולם‌ ‌היוגה‌ ‌המאפשרים‌ ‌שינוי,‌ ‌הכלה‌ ‌וביטחון.‌ ‌במהלך הקורס יושם דגש על סופרוויז'ן בתהליך הטיפולי  והדרכה כיצד להעמיק ולחקור באופן אישי בנושא ההתמחות , כל אלה מכשירים אותם להיות מטפלים מקצועיים ומבוקשים מהשורה הראשונה.

      התלמידים יוכלו להשתלב במרכזי יוגה כמטפלים ביוגה, במרכזי טפול והבראה הוליסטיים ובקליניקות פרטיות.

       

      היקף תכנית הלימודים

      שעות לימוד:
      בשנה ראשונה: 368 שעות אקדמיות ועוד  90 שעות סטאז.
      בשנה שניה: 193 שעות אקמיות ועוד 80 שעות סטאז.

      מס'  מפגשים: 31 מפגשים בכל שנה עם מנחת הקורס  ועוד מפגשים אקדמים משלימים.

      נושאי הלימוד

      התלמידים בתכנית הלימודים של הכשרת מטפלים ביוגה

      יוגה תרפיה לימודים - נושאי הלימוד - שנה א'

      הפילוסופיה של היוגה לימוד מתוך הטקסטים

      אסנות (תנוחות)

      תנוחות הפוכות, יכולת הפשטה של אסאנות מורכבות, בניית תירגולים מותאמים אישית תוך התבוננות והערכה של צרכי המתרגל, שילוב עבודה מנטלית בזמן תרגול האסנות.

      אנטומיה פונקציונלית לתרגול היוגה

      יסודות באנטומיה הרלוונטים לתרגול היוגה.

      פראניאמה (שינוי תבנית הנשימה בתנוחה נוחה)

      שילוב טכניקות של קול, מנטרה ובנדות בתרגול, השרשת והעמקת התרגול ופראניאמה ותרפיה ביוגה.

      מדיטציה

      דרכים להשרשת המדיטציה כחלק מהיום יום, מדיטציה ודמיון מודרך.

      הוראה, הנחייה ובניית תרגול

      בניית תרגולים אישיים וקבוצתיים, ההבדלים בין שיעור אישי, שיעור בקבוצה קטנה ושיעורים בקבוצות גדולות ותמיכה בתחילת הדרך כמטפלים ביוגה.

      התבוננות ואבחון

      על מה להתבונן? איך להתבונן? מתי להתבונן? מודלים שונים לאבחון: המרכיבים בהם עוסקת תרפיה ביוגה, מודל הקושות, על דרך השלילה ועוד.

      מערכי תרגול מותאמים אישית

      ההשפעות המנטלית של התרגול וכיצד נעשה בהם מניפולציות עפ"י הצורך, הכאב ככלי וכמכשול: סוגי דיאלוג עם הכאב, בניית תרגול לבעיות מבניות שונות: בירכיים, צוואר, גב, כתפיים ועוד, הגישה לטיפול בבעיות תפקודיות: אסטמה, לחץ דם גבוה, עצירות ועוד, מבוא לבעיות מנטליות: דיכאון, חרדה, כעס ועבודה עם קשישים.

      בריאות האישה

      בעיות מחזור, גיל המעבר, הריון ולידה: לפני ואחרי.

      קורס אנטומיה ופיזיולוגיה

      קורס יחסי מטפל מטופל

      יוגה תרפיה לימודים - נושאי הלימוד - שנה ב'

      כלים‌ ‌שונים‌ ‌בטיפול‌ ‌ביוגה‌ ‌בגישה‌ ‌הוליסטית‌‌

      מודעות,‌ ‌דיאלוג‌ ‌פנימי,‌ ‌איזון רגשי,‌ ‌תנועה‌ ‌נכונה,‌ ‌נשימה,‌ ‌אורח‌ ‌חיים,‌ ‌ביטחון,‌ ‌העצמה,‌ ‌הרפייה,‌ ‌מערכות‌ ‌יחסים,‌ ‌שפה,‌ ‌מגע,‌ ‌משמעות,‌ ‌התפתחות‌ ‌רוחנית,‌ ‌אומנות, אחריות אישית, דיאלוג פנימי, ‌אינטרוספציה‌ ‌ופרופריוספציה, התחברות לאחר, חיבור לתחושות הגוף, העצמה אישית ואמונה.

      מאפיינים כלליים של פתולוגיות שונות בתחום הנפש

      חרדה‌‌,‌ ‌מתח,‌ ‌דיכאון וטראומה. עוצמות היוגה בעבודה רגשית והתנסויות בבניית תרגול למצבים שונים.

      מושגים מעולם היוגה וכיצד ליישמם במפגש טיפולי

      גונות,‌ ‌מנטרות ועוגנים מנטליים, מעגל ההתניה, מעגל האמון, ארבעת הלכי הרוח ואמונה, עקרונות ללקיחת החלטה.

      כלים ליצירת שינוי

      בניית‌ ‌יומן,‌ ‌מוטיבציה, ערכים‌ ‌אישיים,‌ ‌התאמה ודיוק, צעדים‌ ‌קטנים,‌ ‌מערכת‌ ‌תמיכה, אפיגנטיקה ואומנות ההאטה.‌

      מגע

      עבודה במגע, אתיקה במגע.

      הוראה

      העשרת טכניקות בהוראה, אתיקה, כיצד לנהל מעקב אחרי מטופל.

      מעגל‌ים שונים מעולם הטבע, היוגה וגישות טיפוליות נוספות המאפשרות בסיס להבנה, הכלה וטיפול

      מעגלי הטבע, מעגל הנשימה, מעגל התנועה, מעגלי המחשבה, מעגל האמונה, מעגל התפתחות, מעגל העשייה בגשטאלט ועוד.

      דרך הגוף

      תנועת המחשבה לעומת תנועת התחושות הגופניות, תבניות תנועתיות ותנוחות שאומצו עם השנים. דרכים לארגון מחדש של הגוף, השפעות שפת הגוף על הרגש, עקרונות בתנועה התפתחותית.

      התייחסות לתיאוריות עכשוויות הקשורות בפיזיולוגיה של הגוף המתרחשת בעת תרגול היוגה

      עבודתו של פיטר לוין, התאוריה הפולי וגאלית, HRV ועוד.

      קורס פתולוגיה

      שאלות ותשובות

      לפי התפיסה המסורתית, ההבדל תלוי  במיקוד תהליך האיזון: ביוגה תרפיה- האיזון הוא המטרה, בעוד שביוגה – הוא רק שלב ביניים למטרת ההארה. לכן העבודה הטיפולית היא פחות מכוונת לרובד הרוחני.
      לעומת זאת, לפי תפיסת היוגה במערב, ההבדל יותר משמעותי. במערב, התרגול הנפוץ הוא קבוצתי. במפגש יוגה טיפולית, בגלל שהמטופל סובל מתסמינים מסוימים, נדרש יחס אישי, בין אם מעניקים אותו בקבוצות מצומצמות מאוד, או כפי שנכון יותר בשיעורים פרטיים – אחד מול אחד. הטיפול צריך להיות ממוקד לפי התסמינים. מצד אחד, הוא צריך לכלול תרגילים ספציפיים שיחזירו את המטופל למצב 'נורמאלי' מנקודת התחלה שלו, כלומר, תרגילים שפועלים לכיוון מאוד מסוים. ומצד שני, אותו טיפול צריך למנוע באופן מוחלט מתרגילים שפועלים לכיוון הפוך, כדי לא להחמיר את ההפרעה. יוגה עלולה גם להזיק כשמתאמנים בלי זהירות! ומטרתה הראשונה של כל רפואה היא לא להזיק, כפי שהיפוקרטס כתב.  לכן בחירת התרגילים היא חשובה ביותר במפגש יוגה תרפיה ודורשת מצד המטפל ידע מדויק על מבנה האדם ועל השפעתו של כל תרגיל.
      הכלים בהם משתמשים לאורך תהליך רפואי זה קצת שונים. לדוגמה, מפתחים שיחה טיפולית דרך שאלות ותשובות, העוזרות בשלב האבחון, וגם בשלב הטיפול כדי לחדד את מודעות המטופל. הקשרים מטפל-מטופל במקרה זה הופכים להיות מרכזיים ומקבלים ערך מוסף. הם דורשים תשומת לב מיוחדת, שמביאה את המטפל ליישם בעצמו את עקרונות ההתנהגות של היוגה כלפי הזולת.

      אלה העקרונות המוסריים הבסיסיים לפי פטג'לי – ה-'יאמה'. מתוך אתר "פורטל היוגה, מאמר "יוגה תרפיה כדרך לתיקון" של ד′′ר דלפין חיון".

       

      הקורס מיועד ל:

      למורים‌ ליוגה בעלי וותק של שלוש שנים‌ או יותר שיעברו ראיון‌ עם‌ המנחה.

      בקורס יושם דגש על העמקת התרגול האישי, הבנה והעמקת הידע במבנה הנפש ותפיסת המציאות ע"פ היוגה. כמו כן בקורס ירכשו כלים‌ המאפשרים‌ ליצור טרנספורמציה אישית ברבדים‌ שונים‌ של האישיות המשפיעים‌ על ההתנהלות ביום‌ יום‌, כמתרגלים‌ וכמטפלים‌ ולכן חייב ידע וניסיון אישי קודם.

      מכללת כרכור עושה את מירב המאמצים על מנת להתאים את הלימודים לכישוריך ולצרכיך האישיים.
      הקורסים שלנו מתקיימים בכל ימות השבוע, בשעות הבוקר, הצהריים והערב, כולל יום שישי וזאת על מנת לאפשר לך בחירה רחבה המותאמת לצרכיך והרכבת מערכת שעות נוחה וגמישה, תוך כדי המשך בעבודתך. בניית המערכת האישית תיעשה בפגישה אישית, עם יועצת לימודים ותותאם לצרכיך האישיים.

      הקורסים המובילים שלנו

      אם אתם עדיין מתלבטים

      6 סיבות
      למה לבחור במכללת כרכור

      אם אתם עדיין מתבלטים

      דרישות ללא פשרות

      אנו מחויבים לכבוד המקצוע ולמטופלי
      העתיד – ועל כן איננו מתפשרים על רמת
      הלימודים ועל הדרישות לקבלת התעודה.

      תהליך התפתחותי אישי

      מלבד ההכשרה המקצועית אנחנו נותנים דגש רב
      לתהליך עומק שעובר כאן כל אדם, המאפשר שינוי,
      הקשבה פנימה, דיוק אישי, העצמה והתפתחות
      אישית. רפואה משלימה לימודים במכללת כרכור
      במגוון מסלולי לימוד ותכניות לימודים מתקדמו

      חקר גוף ונפש

      בעידן שבו המרכיב ה'טכני' של הטיפול
      זוכה למשקל יתר, אנו נשארים נאמנים
      למקור וזוכרים כי בבסיס הרפואה
      המשלימה עומד הקשר ההדוק בין הגוף
      לנפש והיחסים שבין המטפל למטופל.

      סטאז’ חובה

      כל הסטודנטים במסלולי הכשרה מקצועית מחויבים בהתנסות מעשית בתכנים התיאורטיים. הסטאג'
      מודרך ומושגח ע"י מנחה הקורס או המגמה,
      התוצאה היא בוגרים מנוסים, בשלים ואיכותיים
      יותר ובנוסף מבוקשים לעבודה בתחומם.

      לא רק ציונים

      אנו מאמינים כי מעבר לידע, מטפל טוב
      נדרש למגוון רחב של כישורים. מסיבה זו
      הציון הסופי הוא רק חלק מהדרישות
      לקבלת תעודת מטפל, לצד חוות דעת
      מנחה, בשלות אישית וקריטריונים נוספים.

      כיתות קטנות

      הלימודים בקבוצות קטנות מספקים מרחב
      למידה מוגן ואפשרות לביטוי עצמי. ההקפדה
      על יחס אישי מאפשרת לנו לראות את האדם
      מאחורי השם, וכמובן שקבוצה קטנה מאפשרת
      בנוסף התיחסות והקשבה למה שעולה