מכללת כרכור | להתגבר על פחדים בעזרת קינסיולוגיה

פחד מטיסה – מה זה בעצם?

כולנו מכירים לפחות אדם אחד שפוחד לטוס, שכאשר הוא עולה על המטוס הדופק מתחיל לעלות, הפחדים והמחשבות ה”לא הגיוניות” מתחילים לצוץ. חלקם יצליחו להתגבר על התחושה הלא נעימה אבל חלקם פשוט יוותרו מראש על הטיסה כדי לא להתמודד עם החרדה שלהם!

פוביה מטיסות היא דבר נפוץ יותר ממה שאנו חושבים, ועפ”י הנתונים הרשמיים כל בן אדם רביעי פוחד מטיסה. למרות שטיסה היא אמצעי התחבורה הבטוח ביותר, הרבה יותר מנסיעה בכבישים, הפוביה מטיסה נשארת הנפוצה ביותר מבין כל אמצעי התחבורה הנוספים.

פחד מטיסה – ממה הוא נובע?

התשובה העיקרית לכך היא שהמין האנושי נועד לחיות על הקרקע, לא באוויר. לכן המוח שלנו מתייחס בצורה לא מודעת לטיסה כסיטואציה א-נורמלית ועלול כתוצאה מכך לעורר בנו פחד מאוד ראשוני ולהיכנס למצב הישרדותי. כאשר אנו מרגישים מאוימים קליפת המוח, החלק במוח האחראי על הניתוח של הסביבה שלנו ועל תהליך הסקת מסקנות מבוסס הגיון אינו זמין יותר. את מקומו תופס המוח הזוחלי שלנו, או כפי שנהוג לכנותו המוח הישן או הראשוני, אשר מאותת מיד לשאר הגוף להיכנס למצב הישרדותי, לעלות את הדופק, להגביר את קצב הנשימות, לכווץ את השרירים, ולהתכונן לאחת משתי התגובות ההישרדותיות הקלאסיות: “להילחם או לברוח”.

כמובן שישנן רמות שונות של חרדה ואצל כל אחד מאתנו מתווסף – או לא – גם פחדים נוספים שהופכים את הפחד הראשוני הזה לפוביה של ממש. הדוגמאות הנפוצות ביותר הן קלסטרופוביה (פחד ממקומות סגורים), אקרופוביה (פחד מגבהים), אגרופוביה (פחד ממקומות הומי אדם), וכמובן הנפוץ ביותר הוא הפחד הנובע מתחושה של חוסר שליטה.

פחד מטיסה – איך אפשר לטפל בבעיה?

לא משנה מה היא רמת הפחד שלך מטיסה או ממה הוא נובע, ניתן לטפל בכך!

פה נכנסת הקינסיולוגיה, אותה שיטה ייחודית שיודעת לשלב את הידע העדכני ביותר על חקר המוח עם הראייה ההוליסטית של המזרח ובעזרת כלים מגוונים, יעלים וזמינים, מציעה טיפול מקיף ומעמיק הכולל זיהוי מדויק של מקור הפחד, נטרול המתח, ומאפשרת חוויה חדשה ומשוחררת הן לקראת הטיסה והן במהלכה.

טיסה נעימה וחופשה מהנה לכולם !

אנחנו מחכים לכם, הקריירה החדשה שלכם כבר כאן!
לימודי קינסיולוגיה התפתחותית חינוכית
מקצוע חדש בתחום הרפואה האלטרנטיבית
יפתח בפנייך אפשרויות חדשות, מרעננות יפגיש אותך עם עולם מתחדש ומתגמל.

מאחר ולנו, במכללת כרכור,
ברור שבחירת התמחות מקצועית היא החלטה חשובה, שההשלכות שלה על העתיד עצומה, בחרנו להזמין אתכם לפגישת ייעוץ בת כשעה, חינם!
הטבה כזאת לא ניתן למצוא בקלות  במכללות אחרות, אז בלי היסוסים מיותרים, התקשרו כבר עכשיו 072-3924690
אנחנו מחכים לכם. הקריירה החדשה שלכם כבר כאן!