פרסונולוגיה הלכה למעשה, מכללת כרכור. כאו נמצאת הקריירה הבאה שלך

מה אומרות פניו של ליברמן? האם הוא באמת אדם תקיף כמו שהתדמית הציבורית שלו מצטיירת? האם פוטין אכזרי חסר רגשות?

תופתעו לגלות שיש מי שנחשב למנהיג ובפועל זה ממש לא טבעי וקל לו להיות בפוזיציה הזו, כמו גולדה מאיר ז”ל, ויש מאידך את אלה שנחשבים לנוקשים ואפילו אכזריים, ובפועל הם אנשים רגישים, טובים בשילוב עוד תכונות וכישורים נוספים.

כמה פעמים אמרתם לעצמכם: איך לא קלטתי נכון את האדם הזה? הוא היה נראה כל כך נחמד….או היא היתה נראית כזו נוקשה….ובפועל המציאות הכתה בכם. אני מאמינה שאין אדם שזה לא קורה לו לפחות כמה פעמים בחיים, או אולי כמה פעמים בחודש….

פרסונולגיה – כיצד היא משמשת אותנו ביום יום?

חכמת הפנים למעשה מאפשרת דרך תווי הפנים שלנו, לאמוד את אופיינו, המזג שלנו, אופן הפעולה ודרך החשיבה שלנו: החל מצורת הגבות, דרך מבנה הפנים וכלה במרקם השיער ומבנה האף או הלחיים. כל תו נותן עוד מידע, והמיומנות לעשות אינטגרציה בין כל הפרטים הללו – זו חכמה בפני עצמה דרכה ניתן ממש להבין מי האדם שמולנו (כול אנו עצמנו).

כל אחד מאתנו נולד לתא משפחתי מסוים בו הוא לומד אמונות, דפוסי חשיבה וצורת התייחסות לסוגיות החיים. אותם דפוסים למעשה משתרשים בנו בתוספת לאופי מולד וככה אנו מתעצבים. כאדם בוגר אנו הרבה פעמים נוכחים לדעת שיש בנו דפוסי חשיבה ו/או התנהגות שאינם מתאימים לנו ואינם מקדמים אותנו בחיינו הבוגרים. והכי חשוב: הם השולטים בנו שלא שום תודעה ברורה שלנו לגביהם. ההתבוננות אל עצמנו פנימה, דרך הפנים, מאפשרת לנו להיות מודעים לדפוסי חשיבה ואמונות שמנהלים אותנו וכמובן את ההתנהגות ודפוסי הפעולה שלנו, וכך נוכל ללטש/להחליף/למקסם/למזער בהתאם למה שמתאים לנו בחיינו העכשוויים מתוך מטרה להיות שלמים ומאושרים יותר בכל ממשקי חיינו.

פרסונולגיה ותקשורת

פרסונולוגיה למעשה מאפשרת לי למקסם את יכולת התקשורת שלי מול בני האדם בכל מעגלי החיים שלי: בין אם כאשת מכירות, מטפלת, מאמנת, מראיינת או כאזרחית שנכנסת למשרד הפנים לקבל שירות. ממבט אחד קצר אני אצליח להפיק הרבה יותר מהתקשורת מול האדם שמולי בכך שאני מבינה את “השפה” שלו: ענייני וקצר, אוהב הגיון ופרטים, רגשי ופתוח או מריר וכעסן. כאשר באים ממקום של הבנה ותובנה, כל מערכות היחסים והממשקים בחיינו יכולים להראות ולהרגיש עבורנו אחרת.

דרך אגב: זו שפה בינלאומית, מה שמאפשר “לקלף” גם אנשים שבאים מתרבות של איפוק ונימוס (הבריטים למשל), ומרושם ראשוני מאוד מורכב עד כדי כמעט לא אפשרי לראות חוסר סבלנות, צביעות, טמפרמנט, אינטליגנציה רגשית/שכלית או כל אפיון אחר.

היות והפנים אינם משקרות, פרסונולוג מיומן ידע מיד האם האיפוק והנימוס הם דרך חיים או מופע חיצוני תואם תרבות שאינו מטבעו של אותו אדם בחיי היום יום כאשר הוא לחוץ ועמוס.

זוהי חכמת הפנים עתיקת היומין, שמקורה לפי המקורות עוד אצל משה רבנו, חכמה שעם השנים התפתחה למדע מדויק הנקרא “פרסונולוגיה”, כאשר במחקרים גילו בה מובהקות של 92%!

אם בודקים לעומק ההסטוריה של עולמנו, מגלים כי גם אלכסנדר מוקדון אברהם לינקולן ורבים אחרים השתמשו ברזי התורה כדי לבחור את אנשיהם, וכיום אני יכולה לומר לכם כי זהו כלי מדהים ומדויק, שמי שלומד להשתמש בו במיומנות – יכול להצליח באופן גדול משמעותית בתקשורת הבינאישית ובמערכות היחסים בחייו, מה שהופך את ההסתכלות על בי האדם לתלת מימדית ולאפשר לנו לשמור על עצמו ולהגיע למימוש והצלחה גדולים יותר.

מוזמנים להצטרף אלינו, לימודי פרסונולגיה במכללת כרכור, לימודים תיאורטיים לצד התנסות מעשית
נשמע לכם מעניין? הזמן להתקשר ל 072-3924690 ולעשות צעד גדול לקראת מקצוע מתגמל ומעשיר.