מכללת כרכור | ריפוי הרמוני אוניברסלי UHH - חזרת האיזון של אנרגיות אוניברסליות

תרגום מקוצר של המאמר:
Universal Harmonic Healing
מתוך Positive Health Magazin ירחון לרפואה אינטגרטיבית, מרץ 2005 גיליון מס. 109

חזרת האיזון של אנרגיות אוניברסליות

מאמר זה מתייחס לריפוי הרמוני אוניברסלי (UHH), שהוא החזרת האיזון של אנרגיות אוניברסליות גם בתוכנו וגם מחוצה לנו, באהורה שלנו. גופנו רוצה להיות במצב של איזון, ואם ניתנת האפשרות, הוא מאפשר לנו לחזור לאיזון ולרפא את עצמנו. רגשותינו הם אלה החוסמים את הריפוי. קשה לנו לשחרר את רגשותינו ואת זיכרונותינו, יהיו הם כאב, צער, כעס, קינאה או רגשות מרוקנים אחרים. אשמה היא אחד הרגשות החזקים ביותר, ובתחושתנו אין אנו רשאים להשתחרר מרגש זה, אך במונחים של אנרגיות אוניברסליות אפשר לשחרר כל דבר באמצעות אהבה והבנה.

ריפוי הרמוני אוניברסלי, מטפל במרכיב הרגשי ומאפשר לגוף להחזיר את עצמו לאיזון ביתר קלות בכל המובנים. בדומה למספר רב של שיטות טיפול, שיטה זו, עוסקת בגורם הרגשי לבעיה, אך בניגוד לתרפיות רבות אחרות אין הכרח שהמטופל יודה בגורם הבעיה, כאשר זו נפתרת. זיכרונות רבים עשויים להשתחרר במשך פגישה טיפולית אחת, אם האדם מוכן לשחרר אותם.

האזור החשוב ביותר בגוף לריפוי עצמי הוא המערכת הלימבית, האזור במרכז המוח. כל יום כל האנרגיות שלנו זורמות למעלה אל אזור הראש. הן כוללות את זרמי האנרגיה בתוך המרידיאנים, מערכת הצ’קרות המתחברת ונושאת אנרגיה כלפי מעלה תוך כדי שימוש בזרמי הקונדליני ומערכות אנרגיה רבות נוספות כולל המערכת בתוך עמוד השדרה. כאשר האנרגיות נכנסות לאזור זה הן מסתובבות במערבולת ומתחברות לאזורים מוגדרים במערכת הלימבית. כל אזור כזה קשור ברגש מסוים.

מדיטציה וטכניקות אחרות של הרגעה, כגון יוגה, ובמיוחד עבודה על הנשימה, מעודדות את התנועה העולה של זרם האנרגיה. בהגיען למערכת הלימבית האנרגיות עשויות לפרק את הרגשות או לאזן אותם.

ריפוי הרמוני אוניברסלי יכול לעזור במצב של בעיות עיכול, כאבי שרירים, כתף קפואה, דיכאון, מצבים פסיכולוגיים, ובעיות רבות אחרות כולל סרטן.

מאחר ולנו, במכללת כרכור,
ברור שבחירת התמחות מקצועית היא החלטה חשובה, שההשלכות שלה על העתיד עצומה, בחרנו להזמין אתכם לפגישת ייעוץ בת כשעה, חינם!
הטבה כזאת לא ניתן למצוא בקלות  במכללות אחרות, אז בלי היסוסים מיותרים, התקשרו כבר עכשיו 072-3924690
אנחנו מחכים לכם. הקריירה החדשה שלכם כבר כאן!

נהניתם מהמאמר?
אנחנו מזמינים אתכם להתעמק במאמרים ובתכנים שלנו.

מתעניינים בלימודים בתחום המגוון של לימודי רפואה טבעית?
קראו עוד:

לימודי נטורופתיה |  לימודי תזונה טבעית |  פסיכותרפיה לימודים