גודל גופן
לשאלות בווצאפ

תוצאות חיפוש

לימודי פסיכותרפיה טרנספרסונלית התייחסותית

2,304 שעות אקדמיות | 120 שבועות

למידע נוסף

לימודי פסיכותרפיה טרנספרסונלית התייחסותית

הכשרת מטפלים בגישה התייחסותית, המחבר בין תורות רוחניות עתיקות ומסורות טיפול קדומות לגישות פסיכותרפויטיות מערביות.

 

    על תכנית פסיכותרפיה טרנספרסונלית התייחסותית בקצרה

    מאז ומתמיד היה חיבור בין העולם הרוחני והאנרגטי לעולם הטיפול והריפוי.
    תרבויות קדומות ראו בגוף, בנפש וברוח יחידה שלמה ואינטגרטיבית, המחוברת לכלל היקום והטבע. לאורך ההיסטוריה, החל מהפרהיסטוריה, דרך התרבויות העתיקות של אשור, אכד, מצרים, יוון, פרס, ועד התרבויות הקלטיות וישראל הקדומה, נשענו מסורות הריפוי על עקרונות רוחניים ואנרגטיים, בהם השפעת ארבעת היסודות בטבע, תפקיד הקהילה בתהליך הריפוי והכוח הייחודי של השאמניזם.

    התוכנית בת 4 השנים בפסיכותרפיה טרנספרסונלית התייחסותית במכללת כרכור היא מסע אישי מקצועי ורוחני מעמיק, המשלב לימודים תאורטיים עמוקים עם התנסויות חווייתיות מקצועיות ומשמעותיות.
    בתוכנית הוליסטית וייחודית זו אנו מדגישים את החיבור המשולש בין גוף, נפש ורוח בכל שלבי ההכשרה, תוך יצירת איזון בין ידע אקדמי מערבי, ידע קדום מסורתי וצמיחה והתפתחות אישית.
    המסלול מכשיר את הלומדים בו להוביל תהליכי ריפוי טרנספורמטיביים עמוקים ומשמעותיים – הן עבור מטופליהם והן כחלק ממסעם האישי כאנשי טיפול וכבני אדם מתפתחים.

    קצת פרטים יבשים

    • 4 שנים

    • 2,304 שעות לימוד

    • 12 מנחים

    https://bespirit.co.il/wp-content/uploads/2025/04/עיצוב-ללא-שם-1.jpg
    גיל-את לביא ארבל
    עוד על המרצה
    תפקיד
    מייסדת מכללת כרכור
    גיל
    54
    מזל
    דלי
    מנחה במכללה
    30
    מייסדת המכללה והמנהלת המקצועית, בעלת ניסיון של למעלה מ-30 שנה בטיפול פרטני וקבוצתי, מתמחה בעבודה אינטגרטיבית גוף-נפש-רוח, חקר התודעה וריפוי אנרגטי.
    מומחית בפיתוח מודלים טיפוליים אינטגרטיבים חדשניים המשלבים בין ממדים רגשיים, קוגניטיביים , פיזיים, אנרגטיים ורוחניים.
    לימודי פסיכותרפיה גופנית התייחסותית
    לימודי נטורופתיה
    עבודה השלכתית עם קלפים טיפוליים, קול, צבע ותנועה
    מתודות טיפול בשיח ותהליכים קבוצתיים
    טכניקות נשימה ומודעות
    פסיכולוגיה, פסיכופתולוגיה ופסיכולוגיה התפתחותית
    לימודי הילינג ועבודה אנרגטית
    תקשור ומודעות על (כולל שחזור גלגולים ועבודה אנרגטית מרחוק)
    מיינדפולנס ומדיטציה (ויפאסנה)
    דמיון מודרך
    קלפי טארוט טיפוליים
    פיזיקה קוואנטית ויישומיה בטיפול
    פרחי באך ושילובם בטיפול רגש
    https://bespirit.co.il/wp-content/uploads/2023/03/תמונת-פרופיל-2020-ענבר-גור-אריה.jpg
    ענבר גור אריה
    עוד על המרצה
    תפקיד
    מנחה
    גיל
    55
    מזל
    דלי
    מרצה במכללה
    13 שנים
    ענבר גור אריה – מורה רוחנית ומטפלת מזה 25 שנה, בהילינג, תקשור, פרחי באך, מדיטציה מודרכת קריאה טיפולית בקלפי טארוט. מחברת הספר "תמונות מרפאות- קלפי הטארוט ככלי טיפולי". עוסקת בחיבור בין תורת יונג לבין הדרך הרוחנית. מרכזת את מגמת ההילינג האנרגטי במכללת כרכור.
    https://bespirit.co.il/wp-content/uploads/2023/03/רועי.jpg
    רועי מליח
    עוד על המרצה
    תפקיד
    מנחה
    גיל
    46
    מזל
    קשת
    מנחה במכללה
    6 שנים
    A.M בפסיכותרפיה גופנית מאוניברסיטת רסקין-קיימברידג', מרכז את תכנית הפסיכותרפיה הגופנית במכללת כרכור, בוגר SE,
    מאסטרנט לטיפול בתנועה.
    https://bespirit.co.il/wp-content/uploads/2023/03/רעיה-צור-q5sj8yqjjmz2k73jz9yo9axume6bcvpldth63arvlk.jpg
    רעיה צור
    עוד על המרצה
    תפקיד
    מנחה
    גיל
    68
    מזל
    קשת
    מנחה במכללה
    13 שנים
    מטפלת באמצעות אמנויות, כתיבה וקלפים השלכתיים מטפוריים, דרמה תרפיסטית, מנחה ומטפלת קבוצתית ופרטנית. פסיכותרפיה יונגיאנית.Bed -הוראת ספרות תנ"ך.
    ניסיון רב שנים בהכשרת אנשי מקצוע לעבודה טיפולית בכלים השלכתיים במכללות ובאוניברסיטאות.
    מירב ניר
    עוד על המרצה
    תפקיד
    מנחה
    גיל
    35
    מזל
    קשת
    מרצה במכללה
    6 שנים
    https://bespirit.co.il/wp-content/uploads/2025/01/נגה-אמיר-תמונה-2-1-scaled-e1736409696845.jpg
    נגה אמיר יצחקי
    עוד על המרצה
    תפקיד
    מנחה בקורסים התמקדות בשילוב דמיון מודרך ופרחי באך
    גיל
    49
    מזל
    מאזניים
    מנחה במכללה
    7
    מנחת קונסטלציה משפחתית - ביה"ס ללימודי הקונסטלציה המערכתית מייסודו של ישי גסטר 2018-2023
    מנחה מוסמכת להתמקדות עם ילדים ונוער מטעם TIFI - Renne Veugelers, 2018-2023
    לימודי התמקדות וטראומה – ליאורה בר נתן, 2017
    הכשרת בסיס והסמכה בהתמקדות (Focusing) בגישת התמקדות בבית של ענת גל און, מטעם המכון הבינלאומי בניו יורק (TIFI), 2016-2017
    נטורופתית ND , מטפלת בכירה ברפלקסולוגיה, Clinical Herbalist – קמפוס ברושים 2005-2009
    מטפלת בפרחי באך – מדיקולג', בית ברל 2004-2005




    https://bespirit.co.il/wp-content/uploads/2023/03/WhatsApp-Image-2023-06-07-at-14.33.35.jpeg
    רותם שלאוזר
    עוד על המרצה
    תפקיד
    מנחה
    גיל
    46
    מזל
    גדי
    מנחה במכללה
    3 שנים
    N.D, MNLP מטפלת בכירה בדמיון מודרך, מאסטר ב NLP טיפולי ויצירתי, נטורופתית D.N, מנחה ומרצה, בעלת קליניקה פרטית 16 שנים,מתמחה בטיפול בחרדה באמצעות דמיון מודרך אקטיבי ושיטות נוספות.
    https://bespirit.co.il/wp-content/uploads/2024/08/דינה-קלמנוביץ.jpg
    דינה קלמנוביץ'
    עוד על המרצה
    תפקיד
    מנחה בתוכנית נטורופתיה
    גיל
    52
    מזל
    בתולה
    מנחה במכללה
    1
    נטורופטית והרבליסטית קלינית
    מטפלת מוסמכת בפרחי באך וברפלקסולוגיה
    מנחת NLP ודמיון מודרך.
    מטפלת ובעלת קליניקה פרטית 
     מאמינה שהגוף שלנו יודע מה מתאים לו ואיך לרפא את עצמו, והוא מאותת לנו בכל מיני צורות למה הוא זקוק. 
    התפקיד שלי כמטפלת וכנטורופטית הוא לחבר אנשים בחזרה להקשבה לגוף וללמד אותם לתת לו את התנאים הטובים ביותר לעשות את מה שהוא יודע.


    https://bespirit.co.il/wp-content/uploads/2025/01/שלומית-שלו-פרופיל-1.jpg
    שלומית שלו
    עוד על המרצה
    תפקיד
    מנחה בקורסים מיינדפולנס
    גיל
    51
    מזל
    דלי
    מנחה במכללה
    1
    מתרגלת והולכת בדרך הבודהיסטית מאז 2009,
    בעלת MSc בפסיכולוגיה חינוכית יישומית ו- MBA עם התמחויות בייעוץ עסקי ובשיווק,
    בוגרת התכנית התלת שנתית לפסיכותרפיה בגישת האקומי.

    בוגרת הכשרת מורי MBSR של מכון מודע למיינדפולנס, מדע וחברה מבית הספר ברוך איבצ’ר לפסיכולוגיה הבינתחומי הרצליה.
    בשנים האחרונות עובדת ומנחה במרכז גוף נפש, ובאוניברסיטה העברית קורסי מיינדפולנס ודהרמה בחיי היום יום.
    פסיכותרפיסטית ומלווה תהליכים רגשיים, מנחת מיינדפולנס ודהרמה (פילוסופיה ופסיכולוגיה בודהיסטית).
    מתרגלת ולומדת במסגרת עמותת תובנה, ועם מורות.ים שונותץים מהארץ ומהעולם.

    מזה כ-7 שנים מתנדבת בפרויקט מדיטציה "אחד על אחד" בליווי מתמודדות.ים עם סרטן ומחלות סופניות ואת משפחותיהן, ופעילה בצוות המוביל של הסייפזון במידברן.
    מאמינה כי התרגול הוא משנה חיים, וכי הלימוד זמין ופתוח לכל – ללמוד להיות ולחיות ביותר שלווה ונחת, באופן מודע ולב פתוח.




    https://bespirit.co.il/wp-content/uploads/2023/03/פרופיל-דירוג-2-e1679976573407.jpg
    נועה טבילה
    עוד על המרצה
    תפקיד
    מנחה
    גיל
    52
    מזל
    בתולה
    מרצה במכללה
    7 שנים
    https://bespirit.co.il/wp-content/uploads/2024/04/שולמית-לב-ארי-e1714566806606.png
    שולמית לב ארי
    עוד על המרצה
    תפקיד
    מנחה
    גיל
    64
    מזל
    קשת
    מנחה במכללה
    17
    שולמית לב ארי- מנחה ומטפלת פרטנית כ 40 שנה, מומחית בתחום הגוף-נפש ובעלת ניסיון רב בהכשרת מטפלים מקצועיים. מחברת הספרים "תחילת השיבה אל הדרך, "רפלקסוצ'אקרה" ו"תשעה שיעורים ברוח".
    בוגרת ביה"ס הישראלי לקונסטלציה משפחתית מערכתית, מיסודו של ישי גסטר.
    בעלת הכשרות ענפות בתחומי חקר התודעה והרוח, בדגש על קשרי גוף-נפש-רוח\נשמה.
    בין מוריה בתחום הקונסטלציה: מירב שרייבר, ישי גסטר ועוד רבים.
    בין מוריה לתחומי חקר הרוח והתודעה: נסים הרמיין, דר. טום קמפבל, פרופ' אבשלום אליצור, גרג ברדן, דר. ברוס ליפטון ועוד.
    גישתה האישית והמקצועית מושפעת גם מלימוד מעמיק וממושך של: יהדות, קבלה ורפואה קבלית, השפה העברית, חקר תרבויות עתיקות ועוד. מומחית לעבודה עם חוקי המשיכה האוניברסליים הרב מימדיים, האחראים ליצירת המציאות האישית והכלל אנושית.
    https://bespirit.co.il/wp-content/uploads/2024/04/הלן-צורי-שדי-פרופיל.jpg
    הלן צורי שדי
    עוד על המרצה
    תפקיד
    מנחה
    גיל
    55
    מזל
    סרטן
    מנחה במכללה
    1
    מנחת קבוצות להתפתחות אישית ומקצועית, ומרצה בקורסים להנחיית קבוצות ואימון.
    במהלך – יישומים ארגוניים ומערכתיים - התכנית הדו-שנתית , המכון הישראלי לאנליזה קבוצתית , תל אביב .
    M.A הנחיית קבוצות, מחלקה לחינוך, אוניברסיטת חיפה
    לימודי תעודה, ייעוץ קריירה, מחלקה לחינוך אוניברסיטת תל אביב
    לימודי תעודה, הבדלי למידה והפרעות קשב וריכוז בתעסוקה , ג'וינט ישראל
    לימודי תעודה, אימון אישי, אוניברסיטה פתוחה /בית ספר תות
    תוכנית דו שנתית להנחיית קבוצות תהליך, בית ספר לעבודה סוציאלית ,אוניברסיטת בר אילן
    M.A מנהל ציבורי, אוניברסיטת בר אילן
    B.A מדעי המדינה, אוניברסיטת בר אילן
    שירות צבאי: מ"פ בבה"ד 12 ובסיס ניצנים, שחרור בדרגת סגן (1991-1988) |

    "אני מאמינה כי האדם מתעצב לא רק בתוך יחסים ספציפיים, כי אם במסגרת מכלול חברתי ולכן מאמינה בדיאלוג שבין עבודה קבוצתית ופרטנית."

    מה זה פסיכותרפיה טרנספרסונלית התייחסותית?

    פסיכותרפיה טרנספרסונלית התייחסותית היא גישה טיפולית אינטגרטיבית ועמוקה המבוססת על ההבנה שהאדם הוא ישות רב-ממדית (גוף, נפש ורוח).
    גישה זו מחברת בין עבודה רגשית וטיפול נפשי מעמיק לבין תהליכי תודעה, רוח וקהילה, מתוך כוונה לחולל ריפוי בעל משמעות אישית וקולקטיבית.

    הפסיכותרפיה הטרנספרסונלית שואבת השראה ממסורות ריפוי שאמניות עתיקות, בודהיזם, אנימיזם ואחרות הרואות בריפוי תהליך רוחני וקהילתי
    ומשלבת עבודה אנרגטית עם עקרונות מהפסיכולוגיה היונגיאנית העוסקת בין השאר בחקר חלומות,סמלים וארכיטיפים.
    הפסיכותרפיה הטרנספרסונלית מגשרת בין חוכמת הריפוי העתיקה
    להבנה הפסיכולוגית המודרנית.

    במקביל, הגישה ההתייחסותית , ששמה בלב הטיפול את " היחסים" בין המטפל למטופל מאפשרת לסטודנטים להיחשף ולהתנסות בשיטת עבודה דינאמית התייחסותית השמות זרקור
    על הדיאלוג הפנימי והחיצוני בין השותפים לקשר על נוכחות ואותנטיות גבולות ואתיקה ועוד…

    באופן הזה, פסיכותרפיה טרנס (מעבר) פרסונלית (לאדם) היא גישת טיפול רב-ממדית,
    שבה המטפל משמש כשותף מודע ואמפתי במסע ההתפתחות של המטופל –
    מסע החוצה את גבולות העצמי אל עבר התרחבות התודעה וחיבור עמוק יותר לרוח ומאפשר תנועה ערה ומשמעותית
    בין המקרו למיקרו פרספקטיבה של המטפל את הטיפול, את עצמו ואת המטופל-בתוך הקשר ומחוצה לו.

    תכנית הלימודים

    במסגרת התכנית נחקור את ההיסטוריה של החיבור בין ריפוי ורוח, נתעמק בטכניקות טיפוליות המבוססות על השמאניזם והאנימיזם, ונחווה את הכוח המרפא של יסודות הטבע דרך יישומים קליניים ושיטות טיפול מדיסציפלינות שונות כגון – קונסטלציה משפחתית מערכתית, ליווי רוחני, הילינג ורפואת תדרים, הנחיית קבוצות, קורסים תיאורטיים בפסיכולוגיה, פסיכולוגיה יונגיאנית ורפואה מערבית. התוכנית שזורה ברצף קורסים המשלבים תאוריה וחוויה בנושא יחסי מטפל מטופל בגישה ההתייחסותית.

    עקרונות התכנית:
    התכנית משלבת בין הגישה האישית לבין הטרנספרסונלית, בין ההתייחסות לאדם כפרט לבין ההתייחסות לאדם כחלק מהקוסמוס, מתוך הבנה שהאדם והקוסמוס הם חלק מאותה מערכת דינאמית ומשפיעה. עקרונות אלו באים לידי ביטוי בייחוד בלימודי ה"קוסמולוגיה האנרגטית" המשלבים ריפוי פיזי ורגשי עם תפיסות תאורטיות עמוקות הקושרות בין האנרגיה הקוסמית לאנרגיית האדם ובתוך כך נלמדת גם העבודה האנרגטית המתרחשת בשדות המשותפים.

     

    תהליך הלמידה

    התכנית מאפשרת למידה וחוויה עמוקה של יסודות הרוח, הקהילה, הטבע והאנרגיה. היא נבנתה מתוך מחויבות להעניק לתלמידים כלים טיפוליים עוצמתיים ומותאמים לעולם המערבי המודרני,
    תוך הבנה, חקר וחשיפה למחקים חדשים ומשמעותיים ושמירה על החיבור לרוח ולמסורות הקדומות ולידע הטמון בהן.

    אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע מרתק וייחודי של למידה, חקר, וריפוי – מסע שבו תוכלו למצוא חיבור עמוק לעצמכם,למעגל הקהילתי הרחב יותר ולעולם שסביבכם.

     

    נושאים מרכזיים בתכנית

    • חקר ההיסטוריה של התודעה האנושית והקשר בין רוח לריפוי
    • תודעה אנושית, פיסיקה קוואנטית רוחנית ומבט קדימה אל עבר יישומים קליניים ופילוסופיים מעשיים בעולם המערבי
    • יסודות הטבע והשפעתם על תהליכי ריפוי
    • תפקיד הקהילה, המרפא והשמאן בתהליכי ריפוי
    • אנימיזם והשפעתו על הבריאות הנפשית
    • משמעות הסמל בטיפול רוחני
    • חקר הקוסמולוגיה האנרגטית
    • אינטגרציה עם עולמות טיפול נוספים
    • המשגה, עיבוד, הפנמה ופרקטיקה
    • מחקרים ותאוריות מעולמות דעת מגוונים

    קורסים וכלים משלימים:
    תכנית הלימודים כוללת קורסים נוספים כמו הילינג אנרגטי, קונסטלציה משפחתית, מיינדפולנס, ליווי רוחני במצבי משבר ולמוות, ופסיכולוגיה קלינית.
    כל קורס מציע כלים ייחודיים לפיתוח יכולות הקשבה, ריפוי עצמי אישי וקולקטיבי והתמחות בעבודה עם מטופלים במצבים שונים..

    פרקטיקום – תרגול מעשי בפסיכותרפיה טרנספרסונלית התייחסותית

    הפרקטיקום הוא היישום המעשי של כלים ושיטות טיפול בפסיכותרפיה טרנספרסונלית הנלמדות לאורך הקורס, תוך קבלת הדרכה קלינית וליווי מקצועי.

    מטרות הפרקטיקום הן:

    • המשך פיתוח והעמקת יכולות קליניות דינמיות מעשיות
    • יצירת אינטגרציה בין תיאוריה למעשה בפועל.
    • העמקת יכולת ההחזקה והנוכחות הטיפולית-חיזוק הביטחון האישי בעבודה הטיפולית דרך הבנת היחסים בין המטפל למטופל
    • חשיפה לעבודה עם אוכלוסיות מגוונות-חיבור לקהילה ולקהל הפרטי דרך עבודה עם מטופלים במסגרות פרטיות.
    • אינטגרציה עמוקה בין הכלים השונים שנלמדו במהלך שנות ההכשרה
    • פיתוח, הכרה, המשגה וייצוב היכולת של המטפל להחזיק את ה"גם וגם" בנושאים הקשורים לתכנים תוך נפשיים ובחלקים מבניים של אינטגרציה מלאה בתפיסתו של המטפל ועד ליישומם המעשי השלם.

    יתרונות לימודי פסיכותרפיה טרנספרסונלית התייחסותית במכללת כרכור

    1.לימודי פסיכותרפיה טרנספרסונלית המתקיימים במכללת כרכור נלמדים בסטנדרט גבוה מאוד.

    2.הגישה ההתייחסותית שהתפתחה בשנות ה-70 בארצות הברית ומוגדרת כגישה הטיפולית הנלמדת מאפשרת לסטודנטים התבוננות מרתקת ומורכבת הנוגעת בדפוסי ההגנה של המטפל והמטופל גם יחד

    3. עובדה זו מעצימה את התהליך האישי של הסטודנטים ומרחיבה אותו לכדי תמונה רב מימדית

    4. המסלול מזכה את הסטודנטים בתעודת הסמכה סופית בתום ארבע שנים אולם במעלה הדרך יוסמכו בתחומים ספציפיים ויוכלו להתחיל לעבוד או להתפרנס מהתחומים השונים.
    5. הפרקטיקום המתקיים בשנה הרביעית הינו תהליכי המתקיים במוסדות רשמיים או במרכזים קהילתיים פרטיים.
    6. רוח התוכנית נשענת על שאיפה למצוינות מבחינה אקדמית וקלינית.
    7. סגל המרצים הבכיר שלנו כולל מומחים מובילים בעלי עשרות שנות ניסיון מהארץ ומהעולם המבטיחים רמת הוראה גבוהה, תוכן לימודי משאיר, מקצועי הוא מקום לשאת אליו עיניים ולקבל ממנו השראה.

    8. הסטודנטים בתוכנית זוכים לאורך הדרך לליווי ותמיכה אישית ולהדרכה מקצועית ומייעוץ לאורך התהליך.
    9. הדיפלומה המוערכת מטעם מכללת כרכור מוכרת ומוערכת על-ידי גופים מקצועיים מובילים, ובוגרינו משתלבים בהצלחה בעבודה במגוון מסגרות –
    מקופות חולים ובתי חולים, דרך מוסדות לבריאות הנפש ומרכזי רפואה משלימה, ועד לקליניקות פרטניות או מרכזי טיפול פרטיים.
    מכללת כרכור היא הרבה יותר ממוסד לימודי – זוהי קהילה תומכת ובית אמיתי לרוח, טיפול, הקשבה ולטרנספורמציה אישית עמוקה.
    האווירה הייחודית אצלנו מעניקה לכל סטודנט וסטודנטית תחושת שייכות ומרחב בטוח לצמיחה משמעותית.

    קורסים נוספים וכלים משלימים:

    הפסיכותרפיה הטרנספרסונלית עוסקת במכלול החוויה האנושית – נפשית, רוחנית, רגשית וגופנית – ודורשת הבנה רחבה של עולמות הריפוי השונים.

    התוכנית בנויה מקורס לב מרכזי הפרוש על ארבע שנות לימוד ומקורסי חובה נוספים המהווים כלים משלימים. שילוב של קורסים וכלים אלו מאפשר להעמיק את הידע, להרחיב את היכולת הקלינית ולשלב גישות אינטגרטיביות המבוססות על מסורות עתיקות ומחקרים עכשוויים.

    הילינג, הנחיית קבוצות, פרחי באך, קונסטלציה משפחתית מערכתית, מיינדפולנס וליווי רוחני במצבי משבר ומוות – כלים אלו מספקים פרקטיקות חווייתיות מגוונות, המאפשרות לפסיכותרפיסט הטרנספרסונלי לפתח גישה "מותאמת אישית" לכל מטופל.

    כמו כן, הבסיס המדעי הכולל מבוא לפסיכולוגיה, אנטומיה פיזיולוגיה, פסיכופתולוגיה, פתולוגיה ומדעי התודעה מעניק הבנה מעמיקה בגופו נפשו ורוחו של האדם ומשליך על היכולת לחבר בינם לבין חקר התודעה.

    לימודים רב-תחומיים אלה מרחיבים את יכולות המטפל, ומאפשרים גישה אינטגרטיבית המחברת בין החומר לרוח, בין הפרט לקהילה ובין הריפוי הפיזי לריפוי הנפשי האנרגטי והרוחני.

    המסלול יאפשר לסטודנט אינטגרציה מלאה ויבנה את יכולתו של הסטודנט להפוך לפסיכותרפיסט טרנספרסונלי.

    בוגרים ממליצים על התוכנית

    סיגלית פר
    סיגלית פר
    • מחזור ()
    • לימודי פסיכותרפיה גופנית הוליסטית

    "כאשר אני ממליצה למישהוא להירשם למכללה, אני אומרת שזו המתנה הכי טובה שתוכל לתת לעצמך"

    לימור עברון גילת
    לימור עברון גילת
    • מחזור ()
    • לימודי צמחי מרפא – הרבליסט קליני

    אני מאושרת על בחירתי להגיע וללמוד במכללה הספציפית הזאת. פגשתי אנשים ומורים שאני משוכנעת שהקשר עימם, יישמר לעוד שנים ארוכות.

    מיה חזות
    מיה חזות
    • מחזור ()
    • לימודי צמחי מרפא – הרבליסט קליני

    אז מה יש במכללה הזאת שהיא כ”כ מיוחדת? או!! טוב ששאלתם! בשבילי מעבר למקצועיות ולהעמקה בחומרים הנלמדים זה העובדה שהרגשתי בבית. בית תומך ומעצים, בית שבו הכרתי את האנשים ששינו את חיי וניתבו אותי אל האמת הפנימית שלי.

    סיגלית פר
    סיגלית פר
    • מחזור ()
    • לימודי פסיכותרפיה גופנית הוליסטית

    "כאשר אני ממליצה למישהוא להירשם למכללה, אני אומרת שזו המתנה הכי טובה שתוכל לתת לעצמך"

    לימור עברון גילת
    לימור עברון גילת
    • מחזור ()
    • לימודי צמחי מרפא – הרבליסט קליני

    אני מאושרת על בחירתי להגיע וללמוד במכללה הספציפית הזאת. פגשתי אנשים ומורים שאני משוכנעת שהקשר עימם, יישמר לעוד שנים ארוכות.

    מיה חזות
    מיה חזות
    • מחזור ()
    • לימודי צמחי מרפא – הרבליסט קליני

    אז מה יש במכללה הזאת שהיא כ”כ מיוחדת? או!! טוב ששאלתם! בשבילי מעבר למקצועיות ולהעמקה בחומרים הנלמדים זה העובדה שהרגשתי בבית. בית תומך ומעצים, בית שבו הכרתי את האנשים ששינו את חיי וניתבו אותי אל האמת הפנימית שלי.

    תעודות

    למסיימים בהצלחה את כל הקורסים המחויבים בתכנית שעמדו בכל החובות המופיעים בכל הקורסים  תוענק תעודת מטפל בפסיכותרפיה טרנספרסונלית.

    תעודת ‘מטפל/ת מוסמך/ת בדמיון מודרך אקטיבי’

    מטעם מכללת כרכור

    תעודת ‘מטפל/ת מוסמך/ת בהילינג אנרגטי’

    מטעם מכללת כרכור

    תעודת ‘מטפל/ת מוסמך/ת בפרחי באך’

    מטעם מכללת כרכור

    תעודת ‘מטפל/ת מוסמך/ת' בקונסטלציה משפחתית מערכתית

    מטעם מכללת כרכור

    תעודת מנחה/ת קבוצות

    מטעם מכללת כרכור

    תעודת השתתפות בקורס ליווי רוחני

    מטעם מכללת כרכור

    מכתב השתתפות בקורס מיינדפולנס

    מטעם מכללת כרכור

    תעסוקה

    העובדה כי תחום זה עוד לא הגיע לשיא רוויתו מאפשר לך להשתלב בנקודת זמן אסטרטגית יקרת ערך בדרך לרכישת מקצוע מרתק. תכנית הפסיכותרפיה הטרנספרסונלית במכללת כרכור בתהליך הכרה ע"י האיגוד המקצועי.

    היקף תכנית הלימודים

    2,304 שעות אקדמיות, כולל שעות התמחות מעשית (פרקטיקום),
    בפריסה על פני 4 שנים.

    נושאי הלימוד

    לימודי פסיכותרפיה טרנספרסונלית

    הכשרה להבנת יסודות הריפוי, התודעה והטרנספורמציה האישית, מעבר לגבולות האגו והזהות האישית, תוך שילוב של תהליכי למידה קוגנטיבים חווייתיים ורוחניים בראייה קלינית.

    הקורס משלב תיאוריה ופרקטיקה, עם דגש על עבודה חווייתית, מדיטציות, סמלים, ארכיטיפים אוניברסלים, אנרגיות ועבודה תודעתית כמרחבים טיפוליים.

    הסטודנטים לומדים ומשלבים כלים טיפוליים ייחודיים, תוך חקירה של מסורות ריפוי עתיקות, שיטות טיפול מודרניות.והשילוב ביניהן.

    לימודים תיאורטיים (אקדמיים)

    אנטומיה-פיזיולוגיה
    פסיכולוגיה
    פתולוגיה
    פסיכו-פתולוגיה
    יחסי מטפל-מטופל
    מדעי התודעה

    קורסים משלימים

    פרחי באך
    הילינג
    מיינדפולנס
    קונסטלציה משפחתית מערכתית
    ליווי רוחני
    הנחיית קבוצות

    תעודות

    למסיימים בהצלחה את כל הקורסים המחויבים בתכנית שעמדו בכל החובות המופיעים בכל הקורסים  תוענק תעודת מטפל בפסיכותרפיה טרנספרסונלית.

    תעודת ‘מטפל/ת מוסמך/ת בדמיון מודרך אקטיבי’

    מטעם מכללת כרכור

    תעודת ‘מטפל/ת מוסמך/ת בהילינג אנרגטי’

    מטעם מכללת כרכור

    תעודת ‘מטפל/ת מוסמך/ת בפרחי באך’

    מטעם מכללת כרכור

    תעודת ‘מטפל/ת מוסמך/ת' בקונסטלציה משפחתית מערכתית

    מטעם מכללת כרכור

    תעודת מנחה/ת קבוצות

    מטעם מכללת כרכור

    תעודת השתתפות בקורס ליווי רוחני

    מטעם מכללת כרכור

    מכתב השתתפות בקורס מיינדפולנס

    מטעם מכללת כרכור

    תעסוקה

    העובדה כי תחום זה עוד לא הגיע לשיא רוויתו מאפשר לך להשתלב בנקודת זמן אסטרטגית יקרת ערך בדרך לרכישת מקצוע מרתק. תכנית הפסיכותרפיה הטרנספרסונלית במכללת כרכור בתהליך הכרה ע"י האיגוד המקצועי.

    היקף תכנית הלימודים

    2,304 שעות אקדמיות, כולל שעות התמחות מעשית (פרקטיקום),
    בפריסה על פני 4 שנים.

    נושאי הלימוד

    לימודי פסיכותרפיה טרנספרסונלית

    הכשרה להבנת יסודות הריפוי, התודעה והטרנספורמציה האישית, מעבר לגבולות האגו והזהות האישית, תוך שילוב של תהליכי למידה קוגנטיבים חווייתיים ורוחניים בראייה קלינית.

    הקורס משלב תיאוריה ופרקטיקה, עם דגש על עבודה חווייתית, מדיטציות, סמלים, ארכיטיפים אוניברסלים, אנרגיות ועבודה תודעתית כמרחבים טיפוליים.

    הסטודנטים לומדים ומשלבים כלים טיפוליים ייחודיים, תוך חקירה של מסורות ריפוי עתיקות, שיטות טיפול מודרניות.והשילוב ביניהן.

    לימודים תיאורטיים (אקדמיים)

    אנטומיה-פיזיולוגיה
    פסיכולוגיה
    פתולוגיה
    פסיכו-פתולוגיה
    יחסי מטפל-מטופל
    מדעי התודעה

    קורסים משלימים

    פרחי באך
    הילינג
    מיינדפולנס
    קונסטלציה משפחתית מערכתית
    ליווי רוחני
    הנחיית קבוצות

    שאלות ותשובות

    1.לימודי פסיכותרפיה טרנספרסונלית המתקיימים במכללת כרכור נלמדים בסטנדרט גבוה מאוד.

    2.הגישה ההתייחסותית שהתפתחה בשנות ה-70 בארצות הברית ומוגדרת כגישה הטיפולית הנלמדת מאפשרת לסטודנטים התבוננות מרתקת ומורכבת הנוגעת בדפוסי ההגנה של המטפל והמטופל גם יחד

    3. עובדה זו מעצימה את התהליך האישי של הסטודנטים ומרחיבה אותו לכדי תמונה רב מימדית

    4. המסלול מזכה את הסטודנטים בתעודת הסמכה סופית בתום ארבע שנים אולם במעלה הדרך יוסמכו בתחומים ספציפיים ויוכלו להתחיל לעבוד או להתפרנס מהתחומים השונים.
    5. הפרקטיקום המתקיים בשנה הרביעית הינו תהליכי המתקיים במוסדות רשמיים או במרכזים קהילתיים פרטיים.
    6. רוח התוכנית נשענת על שאיפה למצוינות מבחינה אקדמית וקלינית.
    7. סגל המרצים הבכיר שלנו כולל מומחים מובילים בעלי עשרות שנות ניסיון מהארץ ומהעולם המבטיחים רמת הוראה גבוהה, תוכן לימודי משאיר, מקצועי הוא מקום לשאת אליו עיניים ולקבל ממנו השראה.

    8. הסטודנטים בתוכנית זוכים לאורך הדרך לליווי ותמיכה אישית ולהדרכה מקצועית ומייעוץ לאורך התהליך.
    9. הדיפלומה המוערכת מטעם מכללת כרכור מוכרת ומוערכת על-ידי גופים מקצועיים מובילים, ובוגרינו משתלבים בהצלחה בעבודה במגוון מסגרות –
    מקופות חולים ובתי חולים, דרך מוסדות לבריאות הנפש ומרכזי רפואה משלימה, ועד לקליניקות פרטניות או מרכזי טיפול פרטיים.
    מכללת כרכור היא הרבה יותר ממוסד לימודי – זוהי קהילה תומכת ובית אמיתי לרוח, טיפול, הקשבה ולטרנספורמציה אישית עמוקה.
    האווירה הייחודית אצלנו מעניקה לכל סטודנט וסטודנטית תחושת שייכות ומרחב בטוח לצמיחה משמעותית.

    הלימודים מתאימים לכל מי שחלם פעם להעמיק לתוך עולם הנפש והריפוי,
    לכל מי שרוצה להבין את עצמו ואת יכולות הריפוי המגוונות הקיימות בתוכו ובעולם ההוליסטי,
    לכל מי שיש בו רצון פנימי לעזור לאחר, להושיט יד ולהיות שם כדרך חיים,
    לכל מי שחש כי הבחירה ללמוד טיפול היא למעשה לבחור בעצמיך,
    לכל מי שהתנסה בטיפול כזה ששינה את חייו,
    לכל מי שמבין כי עולמו הפנימי והאישיות המתפתחת שלו היא למעשה 'כלי עבודה' של המטפל, וכאשר 'הכלי ' משתכלל החיים שלך הופכים טובים יותר,
    לכל מי שמרגיש כי העזרה לאחר היא למעשה השקעה בעצמיך
    ולכל מי שרוצה להמשיך לצמוח ולהתפתח.

    בהחלט! רוב הסטודנטים שלנו עובדים במהלך לימודיהם.
    הקורסים שלנו משובצים בימים א'- ו' וכוללים קורסי בוקר, צהריים וערב. בנוסף, בתחומים רבים נפתחות מספר כיתות אינטימיות במקביל במועדים שונים, על מנת לאפשר גמישות והתאמה לצרכים שונים. בניית המערכת האישית תעשה בפגישה אישית, עם יועצת לימודים ותותאם לצרכיך האישיים.
    בנוסף, התלמידים הממשיכים מלווים ע"י המנחים ובניית המערכת לשנים הבאות נעשית בליווי פרטני שלהם.

    אם אתם עדיין מתלבטים

    6 סיבות
    למה לבחור במכללת כרכור

    אם אתם עדיין מתבלטים

    דרישות ללא פשרות

    אנו מחויבים לכבוד המקצוע ולמטופלי
    העתיד – ועל כן איננו מתפשרים על רמת
    הלימודים ועל הדרישות לקבלת התעודה.

    תהליך התפתחותי אישי

    מלבד ההכשרה המקצועית אנחנו נותנים דגש רב
    לתהליך עומק שעובר כאן כל אדם, המאפשר שינוי,
    הקשבה פנימה, דיוק אישי, העצמה והתפתחות
    אישית. רפואה משלימה לימודים במכללת כרכור
    במגוון מסלולי לימוד ותכניות לימודים מתקדמו

    חקר גוף ונפש

    בעידן שבו המרכיב ה'טכני' של הטיפול
    זוכה למשקל יתר, אנו נשארים נאמנים
    למקור וזוכרים כי בבסיס הרפואה
    המשלימה עומד הקשר ההדוק בין הגוף
    לנפש והיחסים שבין המטפל למטופל.

    סטאז’ חובה

    כל הסטודנטים במסלולי הכשרה מקצועית מחויבים בהתנסות מעשית בתכנים התיאורטיים. הסטאג'
    מודרך ומושגח ע"י מנחה הקורס או המגמה,
    התוצאה היא בוגרים מנוסים, בשלים ואיכותיים
    יותר ובנוסף מבוקשים לעבודה בתחומם.

    לא רק ציונים

    אנו מאמינים כי מעבר לידע, מטפל טוב
    נדרש למגוון רחב של כישורים. מסיבה זו
    הציון הסופי הוא רק חלק מהדרישות
    לקבלת תעודת מטפל, לצד חוות דעת
    מנחה, בשלות אישית וקריטריונים נוספים.

    כיתות קטנות

    הלימודים בקבוצות קטנות מספקים מרחב
    למידה מוגן ואפשרות לביטוי עצמי. ההקפדה
    על יחס אישי מאפשרת לנו לראות את האדם
    מאחורי השם, וכמובן שקבוצה קטנה מאפשרת
    בנוסף התיחסות והקשבה למה שעולה

    הקורסים המובילים שלנו

    לפגישת ייעוץ והכוונה אישית